Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[Ο πίνακας της κεφαλίδας είναι του Cesar Santos. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα των εικόνων ανήκουν στους δημιουργούς των έργων. Η ιστοσελίδα κάνει χρήση των εικόνων για λόγους ενημέρωσης.]

Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Bernini Gian Lorenzo - Μπερνίνι Τζιαν Λορέντσο







Ο Τζιαν Λορέντσο Μπερνίνι (1598-1680) γεννήθηκε στη Νάπολη της Ιταλίας.
Διακρίθηκε κυρίως για την γλυπτική του αν και ασχολήθηκε και με την ζωγραφική  και την αρχιτεκτονική.
Από τα παιδικά του χρόνια πήρε τα πρώτα μαθήματα γλυπτικής δίπλα στον γλύπτη πατέρα του Πιέτρο Μπερνίνι.
                                                                                   












Προτομή του Τζιοβάνι Μπατίστα  Σαντόνι (1612)
Ναός Santa Prassede στη Ρώμη


Το μαρτύριο του Αγίου Λαυρεντίου (1614-15)
Μουσείο Ουφίτσι στη Φλωρεντία 


Το μαρτύριο του Αγίου Λαυρεντίου (1614-15)
Συλλογή Contini Bonacossi στη Φλωρεντία


Ο Δίας βρέφος, η κατσίκα τροφός του Αμάλθεια και ο Πάνας (1615)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Ο Πάνας περιπαίζεται από παιδιά (1617)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης Νέας Υόρκης


Ο Πάνας περιπαίζεται από παιδιά (1617)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης Νέας Υόρκης


Ο Αινείας οδηγεί την οικογένεια του έξω από την φλεγόμενη Τροία (1618-19)
Γκαλερί Μποργκέζε στη Ρώμη


Ο Αινείας οδηγεί την οικογένεια του έξω από την φλεγόμενη Τροία (1618-19)
Γκαλερί Μποργκέζε στη Ρώμη


Ευλογημένη Ψυχή (1619)
Παλάτσο ντι Spagna στη Ρώμη


Ευλογημένη Ψυχή (1619)
Ισπανική Πρεσβεία στη Ρώμη


Οργισμένη Ψυχή (1619)
Ισπανική Πρεσβεία στη Ρώμη


Προτομή Camilla Barberini (1619)
Εθνικό Μουσείο Τέχνης Δανίας στη Κοπεγχάγη


Προτομή Camilla Barberini (1619)
Εθνικό Μουσείο Τέχνης Δανίας στη Κοπεγχάγη


Ποσειδών και Τρίτων (1920)
Μουσείο Βικτόρια και Άλμπερτ στο Λονδίνο


Προτομή σεβασμιότατου Pedro de Foix Montoya (1621)
Εκκλησία Αγίας Μαρίας στη Ρώμη 


Προτομή σεβασμιότατου Pedro de Foix Montoya (1621)
Εκκλησία Αγίας Μαρίας στη Ρώμη 


Η αρπαγή της Περσεφόνης (1621-22)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Λεπτομέρεια



Λεπτομέρεια



Λεπτομέρεια



Αυτοπροσωπογραφία ως νέος (1623)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Δαβίδ (1623-24)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Δαβίδ (1623-24)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Λεπτομέρεια


Απόλλων και Δάφνη (1622-25)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Λεπτομέρεια


Λεπτομέρεια


Λεπτομέρεια


Λεπτομέρεια


Λεπτομέρεια


Αγία Βίβιαν (1624-26)
Αγία Βιβιάνα στη Ρώμη


Λεπτομέρεια


Προτομή του Καρδινάλιου Scipione Borghese (1632)
Πινακοθήκη Μποργκέζε στη Ρώμη


Ο Πάπας Ουρβανός VIII (1632-33)
Μουσείο Βατικανού


Προτομή Constanza Bonarelli (1635)
Μουσείο Μπαρτζέλο στη Φλωρεντία


Άγιος Λογγίνος (1631-38)
Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό


Προτομή Thomas Baker (1638)
Μουσείο Βικτόρια και Άλμπερτ στο Λονδίνο


Προτομή Thomas Baker (1638)
Μουσείο Βικτόρια και Άλμπερτ στο Λονδίνο


Προτομή του Καρδινάλιου Ρισελιέ (1640-41)
Μουσείο Λούβρου



Κρήνη του Τρίτωνα (1624-43)
 Πιάτσα Μπαρμπερίνι στη Ρώμη


Κρήνη του Τρίτωνα (1624-43)
 Πιάτσα Μπαρμπερίνι στη Ρώμη


Μνημείο Maria Raggi (1643)
Εκκλησία Σάντα Μαρία Σόπρα Μινέρβα στη Ρώμη


Τύμβος του Πάπα Ουρβανού VIII (1627-47)
Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό


Η έκσταση της Αγίας Θηρεσίας  (1640ς)
Μουσείο Ερμιτάζ στην Αγία Πετρούπολη


Αλήθεια (1645-52)
Μουσείο Μπαρτζέλο στη Φλωρεντία


Περιστύλιο  Ιδρυτών (1647-52)
Παρεκκλήσι Κορνάρο στην εκκλησία Σάντα Μαρία ντέλα Βιτόρια  στη Ρώμη


Η έκσταση της Αγίας Θηρεσίας  (1647-52)
Παρεκκλήσι Κορνάρο στην εκκλησία Σάντα Μαρία ντέλα Βιτόρια  στη Ρώμη


Η έκσταση της Αγίας Θηρεσίας  (1647-52)
Παρεκκλήσι Κορνάρο στην εκκλησία Σάντα Μαρία ντέλα Βιτόρια  στη Ρώμη


Λεπτομέρεια


Λεπτομέρεια



Βασιλική Αγίου Πέτρου στη Ρώμη


Βασιλική Αγίου Πέτρου - Πόλη Βατικανού


Πλατεία Αγίου Πέτρου - Πόλη του Βατικανού 
Ο Μπερνίνι σχεδίασε την πλατεία και η όλη κατασκευή ξεκίνησε το 1655 και τέλειωσε το 1667


Πλατεία Αγίου Πέτρου - Πόλη του Βατικανού 


Αυτοπροσωπογραφία (1630-35)


Ο Θρόνος του Αγίου Πέτρου στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου (1657-1666)


Τάφος του Πάπα Αλέξανδρου VII' (1671-78)
Βασιλική Αγίου Πέτρου




Λεπτομέρεια



Λεπτομέρεια





Λεπτομέρεια


Αγία Μαρία του Λαού



Beata Ludovica Albertoni (1671-74)
(Ταφικό μνημείο για μια ευγενή φιλάνθρωπο, ένα από τα τελευταία έργα της ζωής του Μπερνίνι)




Άγγελος (1669)





Άγγελος με ακάνθινο στεφάνι




Άγγελος με το Ακάνθινο στεφάνι (1669) 
Eκκλησία Αγίου Ανδρέα στη Ρώμη 





Δυο Άγγελοι (1967-69)






Άγιος Ιερώνυμος (1661-63)




Άγιος Αυγουστίνος  (1650)
Μουσείο Ερμιτάζ 





Ο Πάπας Ουρβανός Η' (1640) 
 Παλάτσο Ντι Κονσερβατότι 





Κωνσταντίνος ο Μέγας 
Βατικανό




Ο βασιλιάς της Γαλλίας Λουδοβίκος ΙΔ' (1670)
Γκαλερί Μποργκέζε





Άγιος Ανδρέας και Άγιος Θωμάς (1627)





Δανιήλ και το λιοντάρι (1650)
Εκκλησία Αγίας Μαρίας του Λαού στη Ρώμη





Αββακούμ και άγγελος (1655)




Λεπτομέρεια



Αββακούμ και άγγελος





Δαβίδ με το κεφάλι του Γολιάθ (1625)


Προτομή Gabriele Fonceca (1665)




Ο Δούκας της Μοντένα (1651)


Προτομή του βασιλιά της Γαλλίας Λουδοβίκου ΙΔ' (1665)
Βερσαλίες 


Ο Πάπας Ουρβανός VIII'1632


Αλήθεια (1645-52)
Γκαλερί Μποργκέζε


Ο οβελισκοφόρος  ελέφαντας (1669)
Πιάτσα Ντι Σάντα Μαρία στη Ρώμη 




Κρήνη των τεσσάρων ποταμών (1651)
 Πιάτσα Ναβόνα  









Πορτρέτο του Μπερνίνι από το ζωγράφο Baciccio (1665)

3 σχόλια:

blackbedlam είπε...

Καλησπέρα σου.
Εσύ εδώ στις επάλξεις, για να μπορώ να ξεδίνω και να χαίρομαι τις αναρτήσεις σου.
Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις να συμβάλλεις στην πολιτιστική, ιδιαίτερα στην εικαστική ενημέρωσή μας.
Αλήθεια σου λέω σημαντική η συμβολή σου.

ART-TRAVELLER είπε...

Εξαιρετική και πολύ ενδιαφέρουσα η σημερινή ανάρτηση σου φίλε μου , ένα μεγάλο αφιέρωμα στον μεγάλο ιταλό γλύπτη που θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους γλύπτες του 17ου αιώνα. Είναι γεγονός ότι άφησε το ισχυρότερο προσωπικό στίγμα στην εικόνα της Ρώμης. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους της τεχνοτροπίας του ιταλικού Μπαρόκ, που διακρίθηκε τόσο στη γλυπτική όσο και στην αρχιτεκτονική !!!
Καλημέρα και καλή συνέχεια !!!

Christa Mavropoulou είπε...

είμαι πολύ ευτυχισμένη για την ανάρτησή σου.Τα περισσότερα κτήρια και αγάλματά του τα έχω δει από κοντά,και τα θαύμασα !!!! Και πάντα σκέφτομαι το ίδιο...εμείς σήμερα με τόση εξελιγμένη τεχνολογία κτλ.δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε τα μισά από αυτά που δημιούργησαν και κατασκεύασαν οι πραγματικά ''τότε''καλλιτέχνες!!!!
Καλημέρα και καλή συνέχεια-)

Αναγνώστες